24 januari, 2020

Trivselkväll med GolfQuiz

Nu är anmälan öppen för medlemmar i Björklidens GK!

Vi har 30 platser och först till kvarn gäller. Du anmäler dig på anmälningsformuläret på den här länken>>. När du anmält får du ett mail eller sms med instruktion för betalning av avgiften som är 100 kr och inkluderar Kaffe/te och macka, och en Öl (även alkoholfri) eller ett Glas vin.

Din plats är reserverad först när du swishat avgiften! Vid eventuell avanmälan efter anmälningstidens utgång, återbetalas ej avgiften.

Onsdag 12/2 kl 18–20 på Bishops Arms, Landsvägen 49 i Sundbybergs Centrum (länk>>). Till Sundbyberg tar man sig förslagsvis med Buss, Tvärbana, T-bana eller Pendeltåg.

Ta tillfället i akt att fräscha upp dina kunskaper i de uppdaterade golfreglerna som kom förra året!

Björklidens Golfklubb bjuder in medlemmar till en kvällsaktivitet med uppfräschning av regelkunskaper inför den stundande säsongen. Vi går igenom regelförändringarna som infördes 2019 och avslutar med en Quiz på temat. Vi sitter i egen lokal (rakt in förbi baren), med tillgång till puben.

Lättsamt och trevligt är ledorden för kvällen!

Tävlingskommittén

Till anmälan>>