MEDLEMSSKAP

Bli SUPPORTERmedlem i Björklidens GK

Nu kan du eller dina vänner bli supporter i klubben

Nu kan alla Björklidare bjuda med släkt, vänner och bekanta som Supportermedlemmar i klubben. Detta nya medlemskap är för den som inte är aktiv golfare eller som är medlem i annan klubb. Det ger dig möjlighet att delta i klubbens breda aktivitetsprogram med,

• Träningar
  • Utbildningar
  • After Work
  • Fester
  • Resor och utflykter och allt annat som vi roar oss med i klubben.
  • Tävlingar, om du har gällande medlemskap i annan klubb

Det lämpar sig även för den som planerar en paus med golfen och vill vara passiv under en period, men givetvis fortsätta vara medlem i Björkliden under tiden.

Supportermedlemskapet är också ett trevligt sätt att introducera den som siktar på att bli golfare, eller är aktiv i annan klubb, men passar också för den som bara vill ha trevligt ändå.

Så blir du supportermedlem

Avgift 395:- för 2024. Swisha till Björklidens GK 1233305786. Namn, födelsedatum alt. Golf-id och mailadress anges (max 50 tecken).

Välkomna!

Björklidens Golfklubb ansvarar för klubbverksamheten på Bromma Golf och Bodaholm Golf, som innefattar bland annat ett spännande tävlingsprogram, GolfSTART med introduktions- och fadderverksamhet, ett mycket aktivt 60+ gäng, tjejsektion, junioraktiviteter, knatteaktiviteter, klubbresor, utflykter, klubbaktiviteter och mycket mera. Björklidens Golfklubb har dessutom ett nära samarbete med Lapland Resort kring den exotiska golfbanan i Björkliden, 10 mil nordväst om Kiruna.

Björklidens Golfklubb samarbetar med GolfStar. GolfStar ansvarar för drift och skötsel av Bromma Golf och Bodaholm Golf samt hanterar kundcenter och administration av medlemskap, dock inte supportermedlemskap. Ett supportermedlemskap i Björklidens GK  ger inte tillgång till GIT systemet och golf-id.

Bli ordinarie medlem

Klicka på länken nedan och välj där Björklidens Golfklubb som din hemmaklubb