26 juli, 2020

Tjejgolfen startar igen på Bromma!

Hej alla glada golftjejer, nya som erfarna, unga som gamla nu kör vi igång tjejgolfen på Bromma golf på onsdagarna igen!

Vi startar för de som vill, kan och vågar med 55 minuters träning med våra duktiga pron på Bromma golf onsdagar kl 15:30 och 16:30. Därefter går vi ut på banan från kl 18:00 och kör någon skojsig, knasig tävling där alla har möjlighet att både träna på sina nyvunna kunskaper och vinna!

Tävlingen är inte prestigefylld utan en lekfull tävling, ibland enskild och ibland i lag!

Självklart vill just du vara med och då gör du så här!
Om du bara vill vara med och träna så swishar du 50 kronor. Vill du också vara med och spela 9 hål tillsammans med oss andra så swishar du 70 kronor.

Är du ännu inte medlem i Björklidens golfklubb är du välkommen i mån av plats och då kostar det 100 kr för bara träning och 120 om du vill vara med och spela på banan.

Swishnummer 0704216049 Ginger Flärvall

Sedan betalar du greenfee på plats om du inte har fritt spel på Bromma golf.
50 kronor är för träningen och 20 kronor är till prispengar för vår skojsiga tävling och då vet vi att vi ska hålla en plats åt dig i våra bokade bollar!

Observera att anmälan till spel på banan är bindande, vi håller en platser som annars hade kunnat utnyttjas av någon annan glad golfare.

Vi startar onsdagen den 29 juli.
Ju fler vi är desto roligare har vi!!!
Hjärtligt välkomna alla härliga golfande tjejer!

Ginger Flärvall, tjejsektionen Björklidens golfklubb