30 juni, 2020

Tjejgolfen pausar till 29 juli

Åh vilken försäsong vi har haft med alla tjejer på onsdagarna! Stort tack till alla som varit med och förgyllt både träning och spel på banan! Riitta och jag är också mycket tacksamma för alla glada tillrop som vi fått!!
Vi har tränat med bästa Johan, det har varit svingträning, vi har chippat och puttat, halverat våra puttrar och greppat om klubbor, allt för att bli bättre golfare men framför allt har vi haft superkul!! Vi har spelat diverse roliga och tokiga tävlingar och jag tror de flesta har fått ta emot åtminstone ett pris en gång!
Nu är det sommaruppehåll men vi ses igen onsdagen den 29 juli!

Under uppehållet så kommer klubben att erbjuda ett antal små utflykter till lite olika banor med härlig samvaro (med distans så klart) god mat och finfint golfspel så håll utkik på FB och hemsidan så ni inte missar något.

Det skulle också vara superkul om vi blev lite fler tjejer på våra tävlingar Race to Bodaholm!!!

Trevlig golfsommar önskar vi er alla!

Ginger & Riitta