25 februari, 2021

Nyhetsbrev 2 2021

Bromma-rangen öppnar på fredag 26 februari

Årets säsong börjar rekordtidigt och nu öppnar GolfStar rangen på Bromma. Bollar finns laddade i bollmaskinen och mattorna är framtagna, så se till att damma av dina klubbor och dra igång träningen. Både kreditkort och GolfStars rangekort fungerar som betalmedel.

Klubbhuset och caféet öppnar också på fredag och öppettiderna kommer tillsvidare att vara mellan kl. 10.00 – 15.00. Till en början kommer även rangen att stängas kl. 15.00, p.g.a handplockning.

Varmt välkommen till Björklidens Golfklubb och GolfStar Bromma!

Årsmöte Björklidens Golfklubb 25 mars.

Med hänsyn till den rådande pandemin kommer årsmötet att hållas digitalt via Zoom torsdag 25 mars 2021, kl. 18.00. Anmäl ditt deltagande senast 20/3-21 på https://simplesignup.se/private_event/177501/66d4ecc56f

Länk för att delta digitalt skickas till dig på angiven mail ett par dagar innan årsmötet, efter kontroll av medlemskap i Björklidens GK för 2021. Observera, för att kunna rösta krävs att du har en unik mailadress som inte delas med någon annan på mötet.

Motioner för behandling på årsmötet inlämnas från medlem till styrelsen@bjorklidensgolfklubb.se senast 5/3 -2021.

Välkommen!

___________________________________________________________

Var med och led klubbens ungdomssatsning!

Klubben har en ambition att göra en riktad satsning på juniorer för att både ge dem fler tillfällen att prova på sporten och möjlighet att utveckla golfspelet. Klubben har idag nästan 200 juniorer och resurser finns avsatta för både träning, tävlingsspel och andra aktiviteter. Men det behövs ledare till detta. Känner du dig manad att hjälpa till som ledare eller medhjälpare i någon form eller har ett bra tips om någon lämplig. Hör då gärna av dig så snart du kan till Guy Eriksson på guy@solnetwork.nu eller 0708-35 24 24.