30 mars, 2016

Nu öppnar vi Brommas sommargreener och vår online-bokning!

Nu öppnar vi tre av Unipegs banor. Påskens mildväder har smält bort tjälen och våra banor har klarat vintern bra. Därför öppnar vi nu på torsdag 31 mars: Bromma, Gripsholm och Lindö Park med ordinarie greener. Redan idag, onsdag 30 mars kl 09.00 öppnar online-bokningen HÄR *.

För att läsa mer om öppettider på range, restaurang, mm läs mer här till höger. Även årets greenfee-priser är nu publicerade.

Att leta efter och boka starttider går snabbast via vår boknings-länk här ovanför. Du kan även boka efter inloggning på Min Golf. Då måste du först avmarkera ”Visa endast favoritklubbar” och därefter i fältet ”Klubb” välja ”Cloud Golf Club” för Unipegs banor eller respektive TopTee-bana.

* Du kan förstås bara boka tider efter att respektive bana har öppnats varför listan med bokningsbara banor successivt byggs på.