MEDLEMSSKAP

Bli medlem i Björklidens GK

Medlemsskap 2024

Björklidens Golfklubb samarbetar med GolfStar. GolfStar ansvarar för drift och skötsel av Bromma Golf och Bodaholm Golf samt hanterar kundcenter och administration av medlemskap.

Björklidens Golfklubb ansvarar för klubbverksamheten på Bromma Golf och Bodaholm Golf, som innefattar bland annat ett spännande tävlingsprogram, GolfSTART med introduktions- och fadderverksamhet, ett mycket aktivt 60+ gäng, tjejsektion, junioraktiviteter, knatteaktiviteter, klubbresor, utflykter, klubbaktiviteter och mycket mera. Björklidens Golfklubb har dessutom ett nära samarbete med Lapland Resort kring den exotiska golfbanan i Björkliden, 10 mil nordväst om Kiruna.

För att bli medlem går du in på den här länken. Välj där Björklidens Golfklubb som din hemmaklubb

I samtliga GolfStars medlemsformer ingår möjligheten att välja medlemskap i Björklidens GK samt ett golf-id, som gör att du, mot erlagd greenfee, kan spela på alla banor i Sverige. Dessutom kan du förboka starttider på GolfStar-banorna upp till 30 dagar i förväg. Du kan ha upp till tre starttider bokade samtidigt (beroende på vilken medlemsform du väljer).

Med medlemskap i Björklidens GK har du tillgång till tidsbokning via web, telefon och kundtjänst.

GolfStars golfanläggningar

GolfStar har 19 golfbanor fördelat på 13 anläggningar  i Stockholmstrakten. Som medlem i Björklidens GK har du tillgång till GolfStars alla banor. Välj den bana du vill gästa och betala greenfee beroende på vilken medlemsform du har valt. Du hittar mer information om de olika anläggningarna och banorna HÄR

För de olika medlemskapen - se information nedan

I avgifterna ingår klubbavgiften med 495:-.

Klicka på länken nedan och välj där Björklidens Golfklubb som din hemmaklubb

Medlemskapsformer

För att bli medlem går du in på den här länken.

Välj där Björklidens Golfklubb som din hemmaklubb

PLAY GREENFEE

Fyra fria greenfee och därefter 25% greenfeerabatt på Bromma, Bodaholm och Golfstars övriga banor.

Pris: 3.495 kr

PLAY 9-HOLES

Spela fritt så mycket du vill på Bromma och GolfStars övriga fem 9-hålsbanor alla dagar och alla tider.

Pris: 2 095 - 4495 kr (beroende på åldersgrupp).

PLAY ALL SMALL

Fritt spel på Bromma, Bodaholm och Golfstars övriga banor.

Du kan ha en (1) startid bokad upp till 30 dagar i förväg.

25% i rabatt på gästgreenfee (för upp till 3 personer).

Pris: 2.120 – 6.995 kr (beroende på åldersgrupp).

PLAY ALL MEDIUM

Fritt spel på Bromma, Bodaholm och Golfstars övriga banor.

Du kan ha två (2) starttider bokade upp till 30 dagar i förväg.

25% i rabatt på gästgreenfee (för upp till 3 personer).

Pris: 6.495 – 8.495 kr (beroende på åldersgrupp).

PLAY ALL LARGE

Fritt spel på Bromma, Bodaholm och Golfstars övriga banor.

Du kan ha tre (3) starttider bokade upp till 30 dagar i förväg.

25% i rabatt på gästgreenfee (för upp till 3 personer).

Pris: 7.995 – 9.995 kr (beroende på åldersgrupp).