22 april, 2016

Hej alla tjejer i Björklidens Golfklubb!

Nu är det verkligen dags att damma av golfklubborna om det inte redan är gjort.

Den 11 maj startar vi upp vår onsdagsgolf. Anmäler sig gör man på en lista på Brommagolf eller ringer receptionen. Platserna är begränsade, endast 8st, så skynda på! Blir intresset stort så får vi lösa det! Vi träffas på Bromma golf strax innan första start som är klockan 17:30. En liten startavgift på 25 kronor betalas till Ginger på plats (kontanter eller swish)och prisutdelning sker direkt efter tävlingen.

Tävlingsformen ska vara rolig, inget alvarligt, ibland är det singel och ibland är det parvis, alla ska känna att de kan vara med. Första onsdagen kör vi en partävling (paren lottar vi ihop på plats) där det gäller för paret att ha så få puttar som möjligt, resten av scoren spelar då ingen roll!

Hjärtligt välkomna/Ginger