12 juli, 2019

Häng med på dagstur till Gripsholms golfbana

Följ med på en dagsutflykt lördagen den 10/8 till Gripsholms fina golfbana söder om Stockholm! Utflykten öppen för medlemmar i Björklidens GK.

Välkomstfika, 18 hål Golf, golfvagn och avslutande lunch för endast 150 kr/person! Om du inte har fritt spel på Gripsholm i ditt medlemskap tillkommer subventionerad greenfee på 200 kr dvs totalt 350 kr/person. Instruktioner för betalning får du i samband med att din plats blir bekräftad. Kostnad för transport 100 kr som vid samåkning betalas till föraren.

20 platser finns förbokade och först till kvarn gäller.

Avfärd från parkeringen utanför ICA Brommaplan kl. 08:00. Ankomst Gripsholm 09.00, kaffe och fralla. Första utslag 10:10, 18 håls poäng-bogey under lättsamma former. Efter avslutat spel en kort biltransport till Slottspaviljongen för lunch och liten prisutdelning. Besök gärna museijärnvägen och slottet när du ändå är här. Sedan väntar en skön hemresa, alla trötta, nöjda och glada!

Anmälan senast 3/8 i formuläret via länken nedan (välj antal du vill anmäla och tryck på ”Till anmälningsformulär”), med Golf-id och önskemål om samåkning eller om du har egen bil och kan ta med passagerare.

Till anmälningsformuläret>>

Välkomna!