26 maj, 2016

Följ med Björklidens Golfklubb på resor till När & Fjärran!

Som tidigare utlovats kommer Björklidens Golfklubb att förutom tävlingar även arrangera resor till när och fjärran. Det har kommit önskemål till styrelsen om olika reseaktiviteter med golf på programmet, och nu görs en ordentlig satsning. Vi hoppas naturligtvis på ett starkt gensvar så resorna kan genomföras som planerat, det innebär också att fler resor kommer arrangeras under hösten.

Nedan finns de resor som är planerade och det behövs att minst 12 personer anmäler sig för att resan skall bli av. Om du är intresserad av att följa med så anmäl dig snarast för att reservera din plats på resor@bjorklidensgolfklubb.se. Ange namn, Golf-ID, mailadress, resepartner, event. behov av enkelrum, bilinnehav/samåker och telefonnummer. Närmare information om resan kommer att skickas till de som anmält sig samt finnas tillgänglig på Björklidens hemsida.

Priset i tabellen avser pris per person, del i dubbelrum inklusive större middag, frukost, en lunch, greenfee’s och liten tävling med prisbord m.m.

Till de olika banorna samåker vi i privata bilar och bensinkostnaden delas mellan deltagarna, kostnaden för detta tillkommer. Björkliden samordnar samåkningen.

First come first served!

När Var Max ant Spel Pris Tillägg. Enkelr. Sista anmälan
Juli 2-3 Hooks Herrgård 20 pers 2 rundor 1985 kr 300 kr 15 juni
Juli 23-24 Örebro 30 pers 2 rundor 1700 kr 200 kr 1 juli
Aug 6-7 Landeryd/Versterby 22 pers 2 rundor 1995 kr End dubbel 15 juli
Aug 26-28 Riga, Hotell Valdemar 2 rundor 2460 kr

Ytterligare information om Riga-resan
Resa till och från Riga med båt.
Avresa, fredag 26 aug kl 17. Ankomst Riga lördag 27 aug kl 10.
Logi på Hotell Valdemar.
Golf på Ozo
Lunch på golfbanan, restaurang Aurora
Eftermiddagskaffe/te med kaka
Kvällsmåltid

Söndag 28 aug
Frukost på hotellet
Golf på Ozo
Lunch på golfbanan, restaurang Aurora
Eftermiddagskaffe/te med kaka
Avresa från Riga kl 17

Hemresa med båt, ankomst måndag 29 aug kl 9.30
Priset inkluderar del i dubbelrum och del i tvåbäddshytt på båten, transporter och måltider i Riga. Måltider på båten ingår ej.

Anmälan senast 1 augusti

Mer detaljerad information om Rigaresan kommer finnas på klubbens webb.