6 augusti, 2019

FESTLIGHETER med klubben under sensommaren och hösten!

Torsdag 29 augusti.
Sensommartur med M/S Vindhem ut i Stockholms skärgård med räkfrossa, uppträdande av Janne Y. Retrospect Band, trevligt umgänge och strandhugg på ön Björnholmen med en svängom på fördäck om vädret tillåter.
Ät obegränsat med fräscha räkor, nybakat bröd och smör. Till dessert serveras en väl tilltagen ostbricka.

Avgång kl 19.00 från Skeppsbron 101, Stockholm, precis nedanför Slottstrappan.
Påsläpp från kl 18.00, ombordstigning senast kl 18.45, avgång kl 19.00, åter till Skeppsbron ca kl 23.00.

SuperSpecialPris för Björklidens GK:s medlemmar 200:-, (övriga 355:-). Begränsat antal platser. Boka via anmälningsformuläret på den här länken>> och betala samtidigt avgiften via Swish till festkommittén 0708-34 35 34.

Välkommen!

Och reservera redan nu även dessa två kvällar:

Torsdag 26 september.
After Work på Engelen i Gamla Stan, Stockholm. Mer info kommer.

Fredag 18 oktober.
After Work med Bowling på John Scott’s på Kungsgatan, Stockholm. Mer info kommer.