Regelkväll för medlemmar på Bishops Arms 18 april

18 april 18:00 20:00

Björklidens Golfklubb bjuder in till en nyttig aktivitet 18 april 18.00-20.00 med uppfräschning av regelkunskaperna inför den stundande golfsäsongen samt en bit mat. Förutom en allmän genomgång  av reglerna går vi också igenom de förändringar som införts på senare tid. Om tiden medger testar vi som avslutning våra nyvunna kunskaper i en lagQuiz. Vi sitter i egen lokal med 50 platser och först till kvarn gäller. Du anmäler dig på länken nedan inklusive gör din betalning på 175:- som inkluderar en bit mat, en öl (även alkoholfri) eller ett glas vin. Du kan välja mellan Hamburgare, Halloumiburgare och stekt lax, beställer gör du på anmälningssidan. Priset är som vanligt ordentligt subventionerat av klubben.

Bishops Arms, Landsvägen 49 i Sundbybergs Centrum. Till Sundbyberg tar man sig förslagsvis med Buss, Tvärbana, T-bana eller Pendeltåg.

För anmälan till regelkväll den 18 april gör du här.  Vid eventuell avanmälan efter anmälningstidens utgång 24.00 den 14 april, kan avgiften tyvärr inte återbetalas.

Ta tillfället i akt att fräscha upp dina kunskaper som kan komma till god nytta framöver!

2024-04-18 18:00:00
2024-04-18 20:00:00