Scratch Golf

MIXgruppen på Scratchgolf, spel varje tisdag – avslutning 23 april

23 april 18:00 20:00

Vi träffas varje tisdag 18-20 och spelar en kul bana under perfekta förhållanden och med kaffe inom synhåll. Gruppen passar damer, herrar, seniorer, juniorer, nybörjare och mer rutinerade – och är en möjlighet för alla som inte har tid med golfspel dagtid. Du bör vara på plats redan 17:45 för att få instruktioner och veta vem du ska spela med. I möjligaste mån kommer du att få spela med någon motsvarande din spelnivå. Vi blir två på varje matta för mest möjliga golfspel och som garanterar att vi hinner runt vår bana. Det finns  för närvarande 16 höger och 2 vänsterplatser. Kostnaden är 150 :- per person och per tillfälle. Mixgruppen – öppen för alla medlemmar i Björklidens GK!

Bokningen öppnar normalt på torsdag-fredag för kommande vecka och stänger på söndag innan träningstillfället kl 19:00.

Boka gör du här: Mixträning inomhus avslutning tisdag 23 april

Parkering finns både på bak och framsidan, på framsidan kostar det 5 kr timmen. På baksidan finns några få gratisparkeringar, men glöm inte p-skivan i bilfönstret.

Mycket välkomna// Jan och Jarl

Hur du hittar till Scratch Golf:
Scratch Golf, Ekbacksvägen 32 (tvärgata till Norrbyvägen) i Bromma. Parkering finns både på bak- och framsida av huset. Det går även att nyttja tvärbanan hållplats Norra Ulvsunda eller buss 129, Ekbacksvägen alt. Buss 176 eller 177, Norrbyvägen.

2024-04-23 18:00:00
2024-04-23 20:00:00