9 augusti, 2021

Dags igen alla damer i Björklidens Golfklubb 18 augusti startar onsdagsträningarna igen!

Hej alla glada golftjejer, nya som erfarna, unga som gamla nu fortsätter den populära tjejgolfen på Bromma Golf på onsdagarna igen! Vi har två träningstider. En träning startar kl 15:00 och en 16:00. Båda leds av vårt duktiga pro Johan på Bromma Golf och lektionen är 55 minuter. Kostnaden är 50 kr per gång för medlemmar i Björklidens golfklubb, är du inte medlem och ändå vill vara med kostar det 100 kr och är beroende att det finns plats!

Björklidens medlemmar kan anmäla sig på jagolfakademi.se från kl 12:00 på måndagar. Det finns 10-11 platser till varje träningstimme och det är först till kvarn som gäller. Icke medlemmar kan anmäla sig i mån av plats på jagolfakademi.se från onsdag kl 00:01

Gå in på jagolakademi.se, i menyn finns utbildning och damer, där väljer du onsdagsgolf, klicka här.

När du anmält dig behöver du göra din betalning också för att säkra din plats och det gör du med Swish till 070-7592843 Riitta Löfqvist. Efter träningen går vi ut på banan från ca kl 17:00 och kör en lättsam ”sällskapsgolf” där alla har möjlighet att både träna på sina nyvunna kunskaper och eventuellt få små uppmuntringspriser! ”Sällskapsgolfen” är en lekfull runda, ibland enskild och ibland i lag!

Kostnaden för spel är 20 kr (+ greefee om du inte redan har det i ditt medlemskap i Björklidens GK). För att anmäla dig också till spel på banan tillsammans med alla glada tjejer lägger du till 20 kr till träningsavgiften 50:- dvs totalt 70 :- när du swishar till 070-7592843 Riitta Löfqvist. Fick du inte plats på träningen så går det ju att vara med på banan ändå! Är du ännu inte medlem i Björklidens Golfklubb är det hög tid att bli det så du kan vara med på alla våra roliga aktiviteter och upptåg under säsongen!

Ginger och Riitta

Tjejsektionen Björklidens golfklubb