2 oktober, 2022

Inomhusgolf – Björklidens GK fortsätter det goda samarbetet med Scratch Golf Bromma 2022/23

Scratch Golf
Ditt medlemskap i Björklidens GK ger dig specialpriser på inomhusgolf hos Scratch Golf i Bromma

Genom Björklidens GK får du som medlem automatiskt Scratch Golf bästa priser på inomhusgolf och behöver inte köpa något extra medlemskort för att få bästa rabatten. Du får samtidigt möjlighet att delta i Björklidens tävlingar och träningstillfällen som kommer arrangeras på Scratch Golf och självklart som vanligt delta i alla andra aktiviteter som klubben anordnar. Läs nedan hur du registrerar dig för att spela på Björkliden – Scratch Golf.

Prislista per matta

Prislista (1 ggr = 1 tim) Ordinarie pris Björklidens GK!
1 ggr.  250 kr  200 kr
10 ggr. klippkort 1950 kr 1560 kr
1 ggr. vardag 09:30 fram till kl. 17:00  195 kr  156 kr
10 ggr. klippkort vardag 09:30 fram till kl. 17:00 1750 kr 1400 kr
Priserna avser per matta, 2 – 3 personer kan dela på en matta.

Du behöver alltid göra en bokning innan spel. Som du kommer se när du bokar in dig har bokningssystemet bytts till Sweetspot, har du kvar klipp på ditt gamla klippkort är det bara att höra av dig per telefon, eller på plats be Scratch Golf om hjälp så förs klippen över till Sweetspot, som har en APP man enkelt kan boka genom. Önskar ni boka via webben hittar ni länk till bokningen på scratchgolf.se eller så följer ni denna länk: https://book.sweetspot.io/clubs/scratch-golf-bromma.

Är du ny medlem tag kontakt med receptionen på Scratch Golf som efter medlemskontroll registrerar dig som medlem i Björklidens Golfklubb, hos Scratch Golf.  Som priserna visar har Björkliden GK medlemmar 20% rabatt på alla simulator tider! Även på klippkort! Scratch Golf är glada över att återigen få välkomna Björklidens medlemmar till sin anläggning i Bromma så både golfandet och humöret kan hållas på topp även denna vintersäsong! Björklidens GK kommer senare under oktober informera om klubbens träningstider och tävlingsprogrammet inomhus i vinter.

Varmt välkommen!

Scratch Golf och Björklidens Golfklubb