Lövsättra bana

En dag på Lövsättras golfbana med Björklidens GK 30 juni

Lövsättra – en favorit i repris

Häng på vår kortresa till Lövsättra fredagen den 30 juni, en bana som vi besökt förr och gillar starkt. Utflykten är öppen för medlemmar i Björklidens GK.

Vi samlas från senast 09:00 för morgonfika och lite information, första start är sedan 09:30. Efter 9 hål får vi en ordentlig lunchmacka och något att dricka och efter rundan en avslutningsfika. Allt för endast 50 kr/person om du har fritt spel på Lövsättra i ditt medlemskap, ditt deltagande påverkar inte antal samtidiga bokningar på GolfStars banor. Täcker ditt medlemskap inte spel på Lövsättra tillkommer greenfee som gäst till medlem. 24 platser finns tillgängliga och först till kvarn gäller som vanligt.

Vi spelar sällskapsgolf med en 18 håls poäng-bogey, och som vanligt under lättsamma former. Efter färdig runda har vi en liten prisutdelning och belönar några resultat innan vi beger oss hem igen.

För bokning följ länken kortresa Lövsättra 30 juni

Fyll i om du behöver skjuts eller om du kan skjutsa någon så blir det lättare för alla som vill att hänga med!! Första starttid är kl 09:30.

Kontaktperson: Jarl Klang 0708-343534, jarl.klang@mail.com eller Johan Damström johan@damstrom.nu

Häng på!

2023-06-30 00:00:00