Pub Engelen

Välkommen på AW med Björklidens GK på Engelen 9 november.

PUB-KVÄLL MED KLUBBEN torsdag 9 NOV!

Välkommen till Björklidens GK:s After Work torsdag 9/11, kl 18.00. Vi håller till i Kolingen, en trappa ner på Engelen, i Gamla Stan, Kornhamnstorg 59B. Till Gamla stan tar du dig lättast med tunnelbana.

Du bjuds på en härlig Taco buffé, uppfriskande dryck, puttävling, trubadur, trevlig samvaro, hög stämning. Och mycket mer! Lokalen och baren är reserverad för Björklidens GK fram till kl 22.00 då det öppnas upp för andra gäster. Allt detta för endast 200:-/medlem i Björklidens GK för Taco Buffé & 1 öl, vin eller alkofritt. Ta gärna med kompisar som ännu inte är medlemmar, till en kostnad av 300:-/person för mat & dryck.

Anmälan och betalning senast 6/11 och först till kvarn gäller som vanligt! Vid eventuell avanmälan efter anmälningstiden utgång kan avgiften ej återbetalas.

Bokning och betalning gör du här, AW med Björkliden på Engelen

2023-11-09 18:00:00