Scratch Golf

Öppet Hus – prova på inomhusgolf gratis på Scratch Golf i Bromma 19-20 november

Björklidens GK och Scratch Golf bjuder in till öppet hus den 19 och 20 november

Björklidens GK fortsätter även i vinter det nära samarbete med Scratch Golf i Bromma. Tillsammans ger vi dig som medlem i Björklidens GK möjlighet till träning och spel i en härlig hall byggd för inomhusgolf och till mycket förmånliga klubbpriser. Moderna golfsimulatorer ger dig en direkt feedback på din spelform antingen på rangen eller på någon av de 100-tals banor som finns möjlighet att spela. Perfekt för dig som vill hålla svingen igång hela året. Känner du bara för att komma förbi och ta en fika finns den möjligheten också.

Som fortsättning på samarbetet och start på inomhussäsongen  bjuder vi in till ÖPPET HUS för alla Björklidare lördag och söndag 19-20/11 kl. 16-18. Då kan du fritt prova på spel i golfsimulator, få information om tekniken, hur du bokar samt ta del av våra förmånliga erbjudanden för vinterns och vårens träningar och tävlingar och inte minst träffa dina härliga golfkompisar. Klubben bjuder på kaffe, läsk/öl och macka och behöver då veta att du kommer.

Vill du vara med så boka dig här till Öppet hus, senast 17/11 kl. 18.00. Du bokar dig för en specifik timme och paras ihop med en annan Björklidare. Incheckning ska ske senast 15 minuter innan starttid. Missar du incheckningen går den till någon annan intresserad. Först till kvarn!

Mer information kommer att ges under och efter Öppet hus, håll gärna utkik på bjorklidensgolfklubb.se. Vår förhoppning från både Björklidens GK och Scratch Golf är att samarbetet skapar en uppskattad träffpunkt även vintertid för klubbens medlemmar, som också får en möjlighet att hålla igång golfen året runt!

Välkommen!                                                                                                                                          Björklidens Golfklubb

Parkering finns både på bak och framsidan, på framsidan kostar det 5 kr timmen. På baksidan är det gratis parkering, men glöm inte p-skivan i bilfönstret.

2022-11-19 16:00:00
2022-11-20 18:00:00