Janne Schaffer – My Music Story

Välkommen till en specialföreställning för Björklidens GK:s medlemmar! Janne Schaffer – My Music Story

Söndag 12 september 2021, kl 17.00. På Bishop’s Arms, Landsvägen 49, Sundbyberg, centralt placerat nära T-bana och pendeltåg.

Björklidenvännen Janne Schaffer – studiomusiker, solist, låtskrivare och glad golfare – har spelat med “alla” bl a ABBA, Ted Gärdestad, Björn J:son Lindh, Electric Banana Band… och han har dessutom en framgångsrik solokarriär.

Föreställningen My Music Story innehåller musik och berättelser från allt det Janne upplevt och som han gärna delar med sig av. Välkommen till en väldigt personlig träff med Janne.

Kl 17.00 intas mat & dryck. Välj mellan hamburgare, halloumiburgare eller fish&chips serverat med öl, vin eller alkoholfritt.
Till efterrätt serverar Janne örongodis cirka 18:00.

Ett unikt pris för Björklidenmedlemmar, endast 225:- för mat & dryck & Schaffer-föreställning. Priset är subventionerat av Björklidens GK.

Bokning och betalning sker via Swish till 0708-35 24 24 (Guy Eriksson), skriv ditt namn, golf-id och vilken maträtt du önskar. Begränsat antal platser. Skynda på. Först till kvarn gäller.

Välkommen!

2021-09-12 17:00:00