Trosa GK

Resa med övernattning – häng med på klubbresan till Trosa GK 22-23 juli

Följ med klubbens resa till Trosa GK med övernattning och 2 rundor golf på Trosa GK och Viksberg, GolfStar.

Trosa GK bjuder på en 18-hålsbana som ligger fantastiskt mellan ekdungar och havet. Sommardagar ser du segelbåtarna på väg in till eller ut från Trosa Hamn och motorbåtarna puttra iväg till någon skärgårdsö. Möjligheten är också stor att få se havsörnar sväva över både vatten och bana.  Boende är sedan ordnat på Trosa Stadshotell & Spa, Viktoriagatan 23, dit vi åker efter genomfört spel. Efter incheckning och lite vila blir det gemensam middag och eftersnack i några timmar. Efter stärkande sömn och frukost på söndagen beger vi oss sedan till Viksberg och spelar 18 hål. Efter några hål bjuds på en lunchmacka och kaffe. Som avslutning på resan har vi en kortare samling och uppskattar några goda insatser, innan vi beger oss hemåt igen.

Kostnaden är endast 1.950:- per person i delat dubbelrum och är rejält subventionerat av Björklidens GK.

I priset ingår;

–   18 hål golf, lördag 22 juli (Trosa GK) och söndag 23 juli (Viksberg).  Om du inte har spelrätt på Viksberg i ditt GolfStar medlemskap  tillkommer greenfee (gäst till medlem).

–   3-rätters middag inkl. 2 glas vin.

–   Boende i dubbelrum

–   Frukostbuffé

–   Lunchmacka och kaffe på Viksberg.

Vi spelar en lättsam poäng-bogey båda dagarna och belönar några goda resultat.

Anmälan gör du här senast 18 juli.

Fyll i om du behöver skjuts eller om du kan skjutsa någon så blir det lättare för alla som vill att hänga med!! Vi samlas på Trosa GK lördag 22 juli kl. 11.00. Starttider är mellan kl 12:00-12:50. Obs! Det finns endast 24 platser att boka, först till kvarn gäller som vanligt. Resan öppen för medlemmar i Björklidens GK.

Kontaktperson: Ginger Flärvall (flarvall@gmail.com) eller Jarl Klang (jarl.klang@mail.com)

Välkomna

2023-07-22 11:00:00