Dagsutflykt med Björklidens GK till Lindö Dal 20 juli

Björklidens GK besöker Lindö Dal

Följ med på dagsresa torsdagen den 20 juli, denna gång söker vi oss till  Lindö Dals härliga golfbana! Utflykten är öppen för medlemmar i Björklidens GK.

Första start är 12:10 och vi samlas 11:30 för kort genomgång. I kiosken bjuder klubben på kaffe, korv, bulle och en dricka. Deltagaravgift är 50 kr/person om du har fritt spel på Lindö Dal i ditt medlemskap och påverkar inte antal samtidiga bokningar i ditt medlemskap. Täcker ditt medlemskap inte spel på Lindö Dal tillkommer greenfee som gäst till medlem. 24 platser finns tillgängliga och först till kvarn gäller som vanligt, sista dag för anmälan är 17 juli. Anmälan gör du med boka-knappen.

Vid  detta tillfälle spelar vi en avslappad lag scramble över 18-hål (poängbogey) under lättsamma former. Lagen kommer sättas ihop för att bli så jämna som möjligt. Efter färdig runda håller vi en mindre prisutdelning och belönar några goda prestationer. Sedan beger vi oss hem igen trötta men nöjda och glada.

Anmälan görs på denna länk.

Fyll i om du behöver skjuts eller om du kan skjutsa någon så blir det lättare för alla som vill att hänga med!!

Kontaktpersoner: Ginger Flärvall (flarvall@gmail.com) och Riitta Oja-Löfqvist (riittaoja@hotmail.com)

Häng på!

2023-07-20 11:30:00