Rålambshovsparken Boulebar

Boule i Rålambshovsparken med Björklidens GK 20 juni

Vi upprepar förra årets succé med härlig boule i Rålis.

Tisdagen 20/6 träffas vi igen och spelar boule, äter och har trevligt tillsammans på populära BouleBar i Rålambshovsparken i Stockholm. Vi samlas senast kl 17.45. Spelet börjar kort därefter, 90 minuter boulespel ingår och en tvättäkta boulenörd guidar oss i grunderna i spelet och en härlig blandning av franska charkuterier och ostar serveras vid banan! Den lättsamma och förhoppningsvis soliga aftonen avrundas sedan med en liten prisutdelning för bästa laginsats. Alla kan vara med, från nybörjare till proffs.

Eventet är öppet för medlemmar i Björklidens golfklubb och deltagaravgiften är subventionerad av  Björklidens GK, Endast 220:-! för boulespel, bouleguide, och fransk delikatesstallrik. Dryck väljer och betalar du själv på platsObs, begränsat antal platser och först till kvarn gäller som vanligt.

Anmälan senast den 16 juni, via denna länk.

Vive La Rébouletion!

Välkommen!