22 augusti, 2017

Spela-fritt-dagen

Nu på söndag den 27 augusti spelar du och kompisarna fritt!

Oavsett vilken medlemsform eller hemmaklubb du har så spelar du och dina vänner gratis på alla GolfStars banor nu på söndag. Ta tillfället i akt och bjud in dina vänner till en trevlig sensommarrunda.

Du bokar din tid precis som vanligt, här på vår hemsida, via golf.se eller via vår telefon-bokning på 0770 22 00 22. Om du bokar via golf.se: Välj “Cloud Golf Club” i listan över klubbar och sedan den GolfStar-bana du vill spela.

Greenfeeavgiften kommer att nollas när du checkar in i receptionen på söndag. OBS! Om du får förhinder så måste du avboka minst två timmar i förväg för att undvika avgift.

Under söndagen kommer alla som köper ett medlemskap inför 2018 års säsong få en present.
Just nu pågår GolfStars Höstkampanj som innebär att alla som köper 2018 års medlemskap får spela resten av säsongen 2017 helt fritt.

Vi hoppas att du och dina vänner kommer och provspelar någon av våra banor på söndag!

VÄLKOMNA till GolfStar och Björklidens Golfklubb!