Mer än

en golfklubb

Aktiviteter, tävlingar och annat kul

Häng med på klubbens aktiviteter och tävlingar! På Björklidens GK finns det något för alla. Utöver tävlingar arrangerar klubben även resor, festligheter och annat kul!

Alla aktiviteter

Visa alla aktiviteter
Visa alla tävlingar

Bli medlem i
Björklidens GK idag!

Välkommen till klubben och våra många aktiviteter. Mest händer i och runt Stockholm och banan i Björkliden besöker vi varje år. Följ med du också!

Mer om Björklidens GK

Om klubben
Björklidens Golfklubb startades 1985 och har idag verksamhet på två kvalitativa golfanläggningar.

Sektioner

Klubben har i dagsläget fyra sektioner;
Junior, Dam, 60+ och tävlingssektionen

Resor & Nöjen
Klubben arrangerar varje år ett antal resor - någon långresa, men oftast korta resor över en helg, och i några fall dagsutflykter.

Tävlingar
Som medlem på Björklidens GK kan du delta på våra tävlingar och aktiviteter. Klicka vidare för att se tävlingskalendern!

Mer om Björklidens GK

Om klubben

Sektioner

Klubben har i dagsläget fyra sektioner;
Junior, Dam, 60+ och tävlingssektionen

Resor och nöjen

Tävlingar

Prisvärda medlemskap i  samarbete med Golfstar